domingo, 21 de octubre de 2012


Libro que axuda a comprender o significado do termo «competencia científica» a través de propostas concretas e exemplos prácticos; tratando de respostar a preguntas como: Debe centrarse o ensino das ciencias no desenvolvemento da competencia científica? Que conceptos e teorías científicas deben incluírse no currículo? Convén ensinar a ciencia de xeito contextualizada? Que tipo de actividade integra mellor a aprendizaxe dos procedementos científicos? Como promover o interese pola ciencia? Como avaliar en clase o desenvolvemento da competencia científica?

Temas centrais - índice
- A noción de competencia científica proporciona criterios para seleccionar, ensinar e avaliar os coñecementos básicos
- Os cidadáns necesitan coñecementos de ciencias para dar respostas aos problemas do seu contexto
- Aprender ciencias é, en boa medida, aprender a ler, escribir e falar ciencia
- As implicacións sociais do coñecemento científico e tecnolóxico forman parte deste e, polo tanto, do seu ensino
- Saber ciencias non equivale a ter competencia profesional para ensinar ciencias
- A avaliación da competencia científica require novas formas de avaliar as aprendizaxes

No hay comentarios:

Publicar un comentario