lunes, 26 de marzo de 2012

Cine na aula: "el velo pintado"

5 comentarios:

  1. Non vin a película, pero me parece un tema moi interesante para traballar. Fai non moito tempo estaba continuamente nos medios de comunicación a temida gripe A, e sen dúbida, as enfermidades infecciosas emerxentes volveran a estar presentes.
    O tratamento paréceme moi adecuado, eu engadiría a posibilidade de realizar esta actividade, por exemplo ao finalizar o trimestre, tratando de implicar a varios departamentos, a interdisciplinaridade é unha materia pendente (e suspensa) na maioría dos IES.
    Unha cuestión que podería ser tamén interesante é que un grupo de alumnos/as indagasen na delegación de Sanidade da Xunta e do Concello se existen protocolos de actuación no caso da apareición destas epidemias.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pois o da delegación de sanidade non se me ocurrira pero é unha moi boa idea.
      En canto ao tema da peli, collín esta porque me parece un tema moi ceercano, ao principio cando vin a actividade pensei nas míticas películas de clonación de humanos, mutacións,... pero despois pensei que os alumnos ven esas pelis, e impáctalles no momento porque son moi fantasionas, pero non deixan de ser iso, fantasias, cousas que os alumnos perciben como alleas, lonxanas, e entón acordeime desta peli que vin uns meses atrás e preferin darlle aos alumnos algo palpable e humano, e cunha carga moral elevada para que así non soamente fose un traballo de ciencia, senon de educación cívica.

      Eliminar
  2. Rocío, he leído tu trabajo y no pude evitar acordarme de que es muy parecido a un proyecto que hicimos mi grupo y yo con Uxío. Me encanta el tema, la verdad y me encanta, sobre todo, el enfoque de la segunda actividad. Como dice Carmen, a mí también se me ocurre que puede ser transversal porque se trata la enfermedad (Biología), tratamientos (química), costes econmicos (Economia), formas devida del pueblo y de organización de la sociedad y su pensamiento (filosofía e historia) ...Vamos que puede ser muy interesante.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vane eu xa sabes que das actividades que fixestes con Uxío non teño nin idea, porque eu a súa asignatura teñoa convalidada, e non ía a clase.

      Eliminar